Het strafbankje; vervolgd!
Tjonge jonge, dat hebben we niet vaker zo meegemaakt, de reacties op ons verhaal over het strafbankje. Voor wie het niet gelezen heeft, het wilde idee was (en is) om een knalrood bankje in de openbare ruimte te plaatsen. Op een plein, in een winkelcentrum, dat soort plekken. En dat daar dan mensen moeten gaan…